18 Ekim 2010 Pazartesi

TUVALET EĞİTİMİ 3.GÜN

*Sabah uyanır uyanmaz bezinin çişle dolu olduğunu gördüm ama yinede lazımlığa oturttum ama çiş yapmadın. Ayağa kalkar kalkmaz oracıkta çişini salıverdin. Neyse dedim,birdahaki sefere.
*Sabah saatlerinde anneannen geldi,çarşıda işleri varmış, yardım istedi. Hazırlanıp çıktık, çıkarkende bezini bağladım. Çarşı pazar dolandık,parka uğradık, biraz oynadıktan sonra 'anne çiş' dedin ama çaresiz olduğumdan 'annecim şimdilik bezine yap,eve gidince tuvalete yaparsın ' dedim ama içim içimi yedi, evde olsaydım diye.

*Çay içmek için uğradığımız yerdede çişini söyledin, anneannen şaşırdı söylemene. (Çünkü çiş öğretmeme kızıyor,henüz erken diye düşünüyor.) Gerçi biliyorumki, çişini geldi dediğin an yapıyorsun zaten ama yinede ya yaparsan...Eve geldiğimizde karnında çok acıkmıştı, yemeğini yemeden çişe tuttum, yine bişey yok,yedikten sonrada tuttum ama yine yok. Her seferinde altına yaptın.

*Bu arada 3 gündür kakanı yapmadığından yemeklerine fazladan tereyağ ekledim bugün. Öğleden sonra kakan geldi, yine haber verdin ve lazımlığa yetiştirdim ama çok az kaka yapabildin. Akşam üzeri bir kaka daha yakaladık lazımlıkla, sevinçle hepberaber tuvalete döktük. Bugün lazımlıkta çiş göremedik malesef :(
*** Tuvalet eğitimine başlayalı 3 gün oldu, kesin olan birşey var artık çişten rahatsız oluyorsun,çişini lazımlığa yapman gerektiğini biliyorsun. Ancak tutamıyor ve anında bırakıyorsun.

Hiç yorum yok: