21 Ekim 2010 Perşembe

ŞİMAL'İN OKUL ÇIKIŞI,SÜT VE YAĞMUR...

     Lazımlık almak için girdiğimiz oyuncakçıda 2 yaşlarında erkek çocuğunu görünce annesiyle konuşmaya başladık :) Sayende çocuğu olan herkesle ahbap oluyorum...Oğluna çiş alıştırmak için deneme yapmış, birçok kişiden duyduğum olayı yaşamış; kakasından çok korkmuş oğlu ve tuvalet eğitimine ara vermek zorunda kalmışlar,çok üzüldüm tabi. Hem annesinin hemde çocuğun psikolojisinin bozulduğu anlaşılıyordu. İnşallah biz bu şekilde birşey yaşamadan hallederiz.
     Anneannenin sürekli alışveriş yaptığı eczaneye uğradık, senin sütünü sorduk, acaba ellerinde numune varmıydı? Durumunu az çok bildiğinden bize yardımcı oldu ve birkaç tane numune süt buldu. Dr. Öge hanım artık normale döndüğünden süt yazamayız demişti ama ben farkı tamamen kapatmanı istediğimden çabalayıp duruyorum. Şükürler olsunki bize bir ışık daha yandı :) Sevinçten hemen babanada haber verdim, oda çok sevindi.
     Eczaneden çıkınca Hülya teyzenle karşılaştık, Şimal i okuldan almaya gidiyormuş, hepberaber (anneannen,teyzen ve biz) çıkışa gittik, Şimal bizi görünce çok sevindi. Annesine 'herkesin anneannesi,babaannesi çıkışa geliyor,benimkide gelsin' diyormuş sürekli.
      Bugün evden çıkmadan sağnak yağmur yağdığını görünce,1 ay önce aldığımız yağmurluk takımını giydirdim sana, tahmin ettiğim gibi harika oldu. O kadar yağmurda tek damla ıslanmadın, pantolonun bile ıslanmayınca bende rahat rahat yağmurun tadını çıkarttım. Takımı giydiğinde resmini çekmek aklıma gelmedi ama üst tarafı üzerindeyken resimleyebildim :)

Hiç yorum yok: