17 Ekim 2010 Pazar

TUVALET EĞİTİMİ 2.GÜN

*Sabah kalkınca tuvalete gittik ama yine bişey yapmadın çünkü gece boyu ne varsa zaten yatağına ve benim üzerime boşaltmıştın :) Kahvaltıdan 1 saat sonra yine çişe tuttum yapmadın. Bende lazımlığı sen alışana kadar salona getirmeye karar verdim. 2-3 kez denedim ama yine çiş miş yok.
*yemek yedin,su içtin gün boyu ama çişi hep lazımlıktan kalkınca kaçırıverdin.
*Öğleden sonra uykun geldi ama evde uyumak istemedin birtürlü,yemeğini yedikten sonra bizde evde sıkıldığımızdan yürüyüşe çıktık ve yolda uyuyakaldın. Altına alıştırma külodu giydirmiştim,yanımada yedekler aldım her ihtimale karşı. 1,5 saat kadar uyudun, bizde fırsattan istifade yürüyüş yaptık,mola verip çay içtik.

*Uyanınca birazda sana keyif vermek ve enerjini atman için parka uğradık,oynayıp zıpladıktan sonra 'anne çiş' dedin ama yaptıktan sonra :) eve yakın olduğumuzdan hemen dönüp altını değiştirdim. 'birdahaki sefere tuvalete yaparsın canım' dedim. Artık sende farkettiğim şey çişini altına kaçırdığında utanmaya başladığındır, ayrıca çişini söylüyorsun ama aynı saniyede altına kaçırıyorsun. Sanırım tutmayı bilmiyorsun. Akşam üzeri bir kısmını lazımlığa yetiştirebildik ve hep beraber çok sevinip klozete döktük.
*En büyük sevinci saat 21:00 de (altına 10 larca kaçırdıktan sonra) yine yemekten sonra lazımlığa oturttuğumda yaşadık. 'çiş bitti' deyip kalkmak istedin ve bizde yayılmış oturduğumuzdan 'bittiyse kalk kızım' dedim. Aradan geçen yarım saat sonra mutfağa giderken gözüm lazımlığa takıldı...şok şekilde çığlık attım, babanla çişine biraz yakından baktık,acaba sumu döktün diye, ama hayır çiş oğlu çişmiş... sevincimizi abartarak belli ettik ve hep beraber klozete dökmeye gittik, babanda anı fotoladı :) Bu arada çişini klozete kendin dökmek için ısrar ettin ve izin verdim.

*Akşam uykunu biraz öne alarak saat 22:00 de yatak hazırlığına başladık. Dün geceden dersimi aldım ve seni bezleyerek yatırdım bu gece. Aslında t.eğitimini hem gündüz hem gece bezsiz yapıcaktım ve çok kararlıydım,araştırmalarım sonucu böylesinin daha iyi olduğuna karar vermiştim ama gece uykuluyken çişe kaldırmak olmazdı, farkına varmadan yapmış olucaktın çişini,uyandırıp yaptırırsam senin tekrar uyuman çok zor olurdu. İçtiğin sütleride bir şekilde çıkaracağına göre, mecbur kaldım gece bezlemeye.
*Sabah ola hayrola,zaten sabah uyandığında bezin hiç kuru olduğunu görmedim ben :)
* 2.günde lazımlığa yapılan çiş bana göre büyük bir başarı,inşallah devam eder ve kuzum bu tatilde eğitimini tamamlar,çünkü yaza kadar başka tatilim yok.

Hiç yorum yok: