21 Ekim 2010 Perşembe

TUVALET EĞİTİMİ 5.GÜN

Bingooo diyorum ama erkenmi dedim acaba :))))
* Sabah çişli bez ile gözlerimizi açtık, lazımlıkta biraz bekledik...ııııı bişey yok. Kahvaltı ve yine lazımlık (birazını altımıza kaçırdık), bir kısmı lazımlığa isabet etti.
* Öğlen dışarı çıkmamız gerekince bezini bağladık, yaklaşık 3 saat gezdik ama çişin gelmedi. Bu arada birde küçük bir lazımlık daha aldım sana, misafirliklere giderken evdeki lazımlık büyük olduğundan yanımızda taşımak zor olur diye düşündüm.

* Karnın acıkınca anneannene gittik ve 'çişim' demişsin ama ben duymadım, anneannen duymuş ama anlamamış ve altına yapmışsın. Bende vakti geldi diye yeni lazımlığına oturttum ama bişey olmadı doğal olarak. 1 saat kadar uyudun orda, kalktığında altın yine kuruydu. Ama acil olarak çıktık evden ve çişini yaptıramadım. 1 saat kadar daha dışardaydık, çişin gelmedi.
* Eve gelir gelmez oturttum lazımlığa ve bingoooo...çok sevindik ve döktük tuvalete alkışlar eşliğinde. Akşam saatlerinde yine oturttum ve yine çiş yaptın çoookça alkış aldın, kendinde alkışladın kendini :)
* Yatmadan önce yine denedim, yemekte yemiştin, suda içmiştin ama yapmadın. En güzelide; yatmadan önce tuvalete gidince klozetin suyuyla oynamak istedin, izin verdim açtın suyu. Hadi dedim sende buraya otur, su çişini yapıyor buraya, anne babada buraya çişini yapıyor, sende yap. Klozet adaptörünü hazırladım, senide üzerine oturttum, çok hoşuna gitti. İlk defa oturdun klozete, orasına burasına baktın, elledin klozeti ve mutlu oldun 'büyüdüm' dedin. Ama çişin gelmedi ve kalktın. Büyüdün bebeğim gerçekten büyüdün, kabullendin çiş olayını ve bugün bana göre çok büyük adımlar attın. Ama süremiz çok kısıtlı, kaldı 4 gün. 1haftam daha olsa diyorum, kesin bitecek bu iş, kesin...
*Yatarken yine bezini bağladım. Yarına Allah kerim :)

Hiç yorum yok: