29 Eylül 2011 Perşembe

3.Yaş Doğum Günü Hazırlığı

      İlk sene süper bir kutlama yapmıştık, bizim için 1. yaş doğum günü kutlaması çok önemliydi. 1.derece yakın olan tüm akrabalarımız katılmıştı bu kutlamaya, sırf bunun için şehirdışından gelmişlerdi, dışarda güzel bir mekan seçmiştik kuzum için, şarkılı türkülü, içkili yemekli türdendi. Düğün merasimi gibiydi.
     2. yıl kutlaması kendi aramızda geçti, tabi annem-babam ve ablamları saymazsak :)
     3.yıl kutlaması yine önem taşıyor bizim için, çünkü artık doğum günü nedir biliyor kuzucuğumuz ve pasta üflemek onun için acayip heyecan verici bişey ve üstelik kendi doğum gününü iple çekiyor. Sırf bunu düşündükçe daralıyorum...istediği cinsten bişey ayarlayabilirmiyim bilemedim. Ekim ayı soğuk olduğundan, şöyle bahçeli, parklı biryer seçemem. İstediğim gibi sevimli, tiril tiril giydiremem kuzumu, buda canımı sıkıyor. Önceki senelerden biliyorum...kıyafet seçimi çok zor olmuştu, kışıda, kışlıklarıda hiç sevmedim oldum olası. Hiçbirşey yakıştıramıyorum ne kendi üzerime, nede kızıma...

     Kapalı bir mekan bulmalı diyorum..bir taraftanda kreşe başlıyacak 3 yaş başlangıcında, acaba kreşte yapmam yeterlimi. Belkide ençok orda olmasına sevinecek, birsürü yaşıtı arkadaşıyla kutlaması dahamı eğlenceli ve anlamlı olur kızım için?

     Bakalım nasıl bir karar vericez...1 ay var 3 yaşın bitimine ve şimdiden elbise, ayakkabı seçimlerine başladım, gözüm vitrinlerde...Özel bir doğum günü hediyesi almayı düşünmüyoruz, zaten yapılanlar bir hediye kuzu için, belki sembolik olarak bir kitap verebiliriz diyede düşünüyoruz...

Hiç yorum yok: