20 Eylül 2011 Salı

ZOR GECE

      Dün akşamda bir önceki gibi telkinlerle yatırdım odasına: 'gece uyanınca çişini yapıp yat, sütün burda iç yat vs.' şeklinde. Yatağın yanıbaşında halıda oturup bekledim, uyuyunca çıktım odadan. Tam 50 dak. sonra uyanıp yanıma geldi, aldığım gibi yatağına götürdüm. Tekrar uyudu. Saat 02:39 da yine uyandı ve 'uuamıorum, sizin anınıza atıcam' diyerek geldi.
      Yine alıp götürdüm ve kulağına fısıldayarak artık büyüdüğünü, rozi gibi odasında uyuması gerektiğini anlattım ve çişini yaptırıp, sütünü verdikten sonra, yine yanında yatmadan uyuttum. Sonrasında saate bakmadım ama 2 defa daha uyanınca yanına yatmak zorunda kaldım. Pes ettim evet :(( Uyumam gerekiyordu, sabah ruh gibi uyanmamak için yatmak zorunda kaldım. Yanlış yaptığımı da çok iyi biliyorum, dayanmalıydım aslında. Birkaç gece sonra düzene girmeye başlıyacaktı belkide...
     Biraz önce annem aradı, kuzu 'annem bana kızdı, bana kızmasın' diyormuş. Güleyim mi, ağlıyayım mı? Aslında hiç kızmadım ama kararlı bir ses tonuyla anlattım yatağında yatması gerektiğini...Ne şekilde algılamış...kimbilir kendi iç dünyasında nasıl yorumlamış bunu.

Hiç yorum yok: