13 Eylül 2011 Salı

Ramazan Ayında Edirne Gezimiz

     Teyzemlerle toplanıp gittik Edirne deki teyzemlere. 3 kız kardeş biraraya gelmiş oldular. Yine iftar saatine yetişince muhteşem bir sofrayla karşılaştık. Sohbet muhabbet, süper bir akşam geçirdik. İlerleyen saatlerde Selimiye Cami ne gittik, yine annemler namaz kıldılar biz bahçesinde çay içtik, kuzum burda çok eğlendi, babası parkta oynattı, binmediği oyuncak kalmadı.
     Çarşı pazarını gezdik, gidip görülesi tarih kokan mekanlarını dolaştık, çok sevdim ben Edirne yi. Daha öncede kaç kez gittim ama bu kadar gezmemiştim. İstanbul a çok benzettim, tarih kokulu sokaklarını...Bence yaşanılası bir şehir...
     Annem çaldı, kuzum para topladı :))))) (Her kiminse bu çalgı, sanırım ihtiyaç gidermeye ayrılmıştı mekanından)
      Herbir yerini gezdirdi sağolsun Yusuf enişte, hepside çok tatlılardı, çok eğlenceli saatler geçirdik, akşam vakti tekrar İstanbul a döndük. 1 gece kaldık ama doyasıya gezdik Edirne yi. Boğa güreşlerinin yapıldığı alanı da gezdik. Unutmamalıyım; meşhur Edirne çiğeri de yedik, gerçekten çok farklı ve lezzetli idi :)
       Ertesi gün Utku ve Azra yıda alıp Ankara ya döndük...

Hiç yorum yok: