26 Eylül 2011 Pazartesi

Hafta Sonu Ninesi Geldi- Fotoğraf Makinesi

     Uzun zamandır yıkandıktan sonraki hallerini, bornozlu ve ıslak saçlı hallerini çekmemişim. Bir hızla banyoya gireriz, yanımızda oyuncak küvet ve en az 2 adet bebekle, 10-15 dak. kadar küçük hanım bebeklerini ve beni yıkayarak zaman geçirir, bu arada ben lifle bir güzel yıkarım, ardından saçlar ıslanıp köpüklenir veee durulama faslında ufak kaçma girişimleriyle sonlandırırız yıkanma olayını...Her seferinde söylediği 'bonozum küçülmüş, enisini almadınız, üfff' der, bende 'evet kızım yine unutmuşuz, alalım çarşıya çıkınca' derim. Çok küçülmemiş ama öyle rahat rahat giyilemez olmuş doğrusu...
Saçları ıslakken nasılda uzun oluyor ama kuruyunca lülelenip küçülüyor kuzumun :)
    
      Cumartesi günü evde çokça vakit geçirdik, gelip gelip bacaklarıma sarıldı, 'anneciğim seni çoook seiorum' dedi, sarılıp öptü, heran içime sokmak geldi kuzumu, bol bol sevdim, karşılık verdim bende :) Kızımın ninesi geldi akşamüstü, çok sevinmesine karşın, gitmesine yakın sadece poz verebilmek için gitti kucağına, uzaktan sevdi hep 'ninee,nineciğim...' diye seslenip bişeyler anlattı, odasını gösterdi 'annem-babam aldı' diye :)))
     Kuzuma birzamandır fotoğraf makinesi arıyorduk ya; bulduk sonunda, Antares e gelmiş ama oyuncak olanlardan. Aldık, elinden düşürmedi bütün bir pazar günü. Her eline aldığında da 'anne bunun pili bitmiş' dedi. Bizimki gibi çalışsın istiyor, bende herseferinde 'kızım bu oyuncak, o yüzden bu şekilde çalışıyor, hadi resmimizi çek' diyorum, 'peyniiir' diyoruz babasıyla ve çıling diye çıkan sesten sonra bir öpücük konduruyoruz yanacığına :)

Hiç yorum yok: