25 Ocak 2012 Çarşamba

HER YERDE KAR VAR...

     Akşam her zamanki gibi eve girdik, saat 20:30 gibi ablamlar geldiler teyze kızı Melis ile, kafalarındaki karları silkeleyerek, şok olduk, dışarının farkına varmamışız ama lapa lapa kar yağıyormuş meğer...

     Hoş bir akşam geçirdik, aşkım org unu konuşturdu, şarkılar türküler...
     Ben iki bücürle mutfağa girdim, Şimal ve kuzu sıra ile keki karıştırdılar, diğer yandan milföy hamuruna peyniri kattım, fırına attım. Söylemesi ayıp...hehe...aaafiyetle yedik, soğuk kar akşamlarında butür buluşmalar ve yemeli içmeli muhabbetler iyi gidiyor :)
     Ablamlar gittikten sonra apar topar ertesi günün hazırlığını yapıp, yatmadan kar keyfi yaşamak için(camın ardından da olsa), aşkım zıkkım hazırlamış, tülü ardınca açmış, beni cam kenarına davet ediyor, hemen kabul ettim, kuzu da bize eşlik etti, sütünü içti, dışarda olmayı hayal ettik, kuzu öksürüyor olmasa kesinlikle çıkar yürüyüş yapardık, ağaçlar kardan salkım salkım olmuş, süper bir manzara vardı...

Hiç yorum yok: