25 Ocak 2012 Çarşamba

Saçlarını Kestim...

     Uzun zamandır kesmeyi istediğim halde, kuzunun itirazları nedeniyle dokunamamıştım. Pazar akşamı banyo sonrası kunduna getirip kıydım onlara :))
     Önce azıcık düzeltelim falan derken 5cm. kadar kısalttım saçları. Yaza kadar her banyo sonrası azıcık(5cm.) kessem, kısa ve küt saçlara kolaylıkla ulaşırım diye düşünüyorum.
     Hatta ne yazı...ilkbaharda bu iş tamam :)))
Aslında istemiyorum saçlarının kısalmasını, çok yakışıyor uzun saçlar, pırıl pırıl sarı ve kuvvetli saçlara kıymak kolay değil ama sanki eskiler derlerya(en azından bizimkiler öyle diyorlar);'saç çocuğun gücünü alıyor, yedikleri saçına gidiyor' :))))) yazarken yazdığımı okudukça kendi kendime öyle güldüm ki...
İşte öyle bir takıntım var, ayrıca kreş nedeniyle sabahları saçları tara, şekil ver...hem bana hem kızıma büyük sıkıntı, ayrıca yaz geliyor, sıcaklarda saçları açık kullanamaz, toplu tuttuktan sonra uzun saçın anlamı neki...vs.vs...

Hiç yorum yok: