24 Ocak 2012 Salı

Kokoş Kızım :)) Öksürük...Çorbayı Kendi İçiyor :)

     Nerden çıktı, nerden esti bilmiyorum ama küçük hanım geçen akşam takı kutusunu alıp gelmiş yanıma, hepsini saçına takacakmışım. Taktım bir bir, koca kutuyu saçına boca ettim nerdeyse, her taktığım tokayı görmek için ayna karşısına gitti gitti, geldi.
Hafta sonu iyi bir kar yağdı, hadi dedim çıkıp kartopu oynayalım. aşkım soğuk desede dinletemedi, çıktık. Keşke çıkmaz olaydım, o gün bu gündür öksürüyor kuzu. Hatta dün gece öyle şiddetli ve uzun süreli öksürdüki, sonunda avuçlar dolusu kustu.
Kar oynamaya giderken, önceki sene aldığımız alt-üst takım yağmurluğunu halen giydiriyorum, küçük geliyor ama pantolon ve montunun ıslanmamasını sağlıyor.
Araba için uzun fırça aldık, karları süpürelim diye, beğenmedi hanfendi, çok büyükmüş, kendisinede mutfak fırçası aldı karları temizlemek için :)) Nerdeyse tüm parkı temizledi bununla...
Pazar akşamı Ceren ablasıyla, Şimal geldiler, kuzuma sürpriz yapmak istemişler, kuzu sevinçten havalara uçtu, sevgi yumurcağı oldular beraber :))
Pazar günü şahane bir tavuk çorbası yaptım, şöyle sarmısaklı naneli...mis gibi olmuş olmasa kuzu 2 kase çorbayı hüpletirmiydi(ayrı öğünlerde), hemde kendim içicem diyerek...Evet ilk defa çorbasını kendi içti ve hepsini bitirdi maşallah :)
20.01.2012 de kızım ilk defa benim iş yerime geldi, gelmeden öncede arayıp izin istedi, gelebilirmiyiz diye :)) Çok mutlu oldu(k). Arkadaşlarım etrafımızı çevirdiler, bu kadar minik misafir her zaman gelmiyor muhasebeye :)) kuzu erkek arkadaşlarımı sevmediğini söyledi, bayan arkadaşın kucağına atlayıp, onun masasına gittiler, ağzı hiç durmadan konuştu, anlattıda anlattı bıcır bıcır bişey dolandı serviste, halen gözlerimin önünde görüntüsü :)
Unutmadan yazayım, cumartesi günü hamsi rekorunu kırdı, tam 6 tane yedi miniğim, hemde hımmm diyerek, bir ayrıntı vereyim, hamsinin dışındaki siyahları soyduruyor bana ama olsun sevip yiyorya buda yeter.

Hiç yorum yok: