18 Ocak 2012 Çarşamba

Yine Kustu Arkadaşlaaar!!!

     Dün akşam her zamanki gibi tıngır mıngır arabada beni bekleyen bir adet tatlı böcükle, koca kişisine doğru yürüdüm, herşeyden bihaber...Hoş-beş derken, baktım kuzumun kıyafetleri değişmiş, önce bu onun kıyafeti değil dedim, sonra tanıdım, çok önce kreşe yedek kıyafet diye vermiştim(anneannesi almıştı) ve uzun zamandır varlığını unutmuştum.
     aşkım 'kreşte yemek yerken kusmuş' dedi, çok üzüldüm, baktım burnunun üzeride sıyrılıp kızarmış, 'lastik(jimnastik) haparken düştüm' dedi. Sonra karnesine baktım, 'midesi bulanmış olabilir, çok az çıkardı' yazıyor. Moralim bozuldu, neden sonra kusması çok canımı yaktı. Eve gitmeyelim, hadi dışarda yiyelim ve unutayım dedim. Ama kuzumun gün içindeki can sıkıntısı sürdüğünden ve arabada çişi geldiğinden vızzzz vızzzz edip durdu, bütün günde çok yoğun çalışan ben, sabrımın taşmaması için baya çaba sarfettim.

     Neyse hemen koştuk WC ye, doğru oyun alanına gitti ama başka çocuk olmayınca sıkıldı, derken yemek yemeğe çıktık salona. Hanfendi günün stresini yansıtmaya devam etti, yemeklerini yememek için direndi, biraz brokoli çorbası, 2 çatal çubuk makarna ve ayva tatlısının üçte ikisini yedi, birde ayran içti. Hadi dedim inelim oyun alanına, indik ama ne çare, kız durmaz yerinde, bir çıkar bir girer...yine arkadaş bulamayınca sıkılırda sıkılır... En son hazırlanıp çıktık.
     Şimdi yazıpta bakınca, aslında baya yemiş, yani kendine göre fena değilmiş yedikleri. Ben birde eve gidince bir bardak portakal suyu içirdim, 1 saat sonrada bir koca tabak yoğurt çorbası içirdim, aradan yarım saat geçtiki, yatma vakti geldi, sütünü koyup verdim aşkımın eline, kuzuya içirsin diye...tüüüüh bana, bende duşa girdim, temiz temiz yatalım diye...Mutfaktan gelen sese kulak kesildim...duymaz olaydım, kuzu böğürerek kusuyor... Baya bir söylendim...lanetliyim ben...Allah ım beni lanetledin biliyoruuuum...rahat edemiyecekmiyim beeen... diye diye, elimde de koca bir el havlusu... Baya heybetli kusmuş, büyük adam gibi diyor babası...hemen havluyla kapadım kusmuğu, başladım silmeye, sinirlerim zıpladı tabi...havluyu, olduğu gibi çöpe...iyice sildim, kuzuyu bir güzel temizledim...derken hepberaber sızıp kalmışız...
     Mutlu bir son yazmak isterdim ama böyle kötü bir gündü dün :( Şimdi aklımda 3 cevap var, biri çok yedirdik, ondan kustu, diğeri (gündüzde azda olsa çıkarmış olduğundan) midesini üşüttü ve kustu, sonuncusu ise kusması hiç bitmedi ve ara ara bize uğramaya devam ediyor....dırıınnn dırıınn...
     Dün akşam böyle kötü geçince sabahta zor başladı haliyle... Kızım ilk defa iki gözü iki çeşme bangır bangır ağlayıp benden ayrılmak istemediğini söyledi, 'gitmeee, beni bırakmaaa' diye parçaladı kendini. Mecbur arabanın yanından hızlıca uzaklaştım, aşkım yarım saat sonra beni işten arayıp hal durum raporu verdi 'senden ayrılınca ben onu oyalayıp susturdum, merak etme iyiydi' dedi ama hiiiç inanmadım doğrusu...yapılacakta bişey yoktuya...

Hiç yorum yok: