4 Ocak 2012 Çarşamba

Vız Vız Kuzu

     Dün akşam beni işyerinden almaya geldiklerinde başladı kuzu vızlamaya...Tüm yol boyunca vızlayacak, itiraz edecek birşey buldu. Alttan aldım hep. aşkım 'ben kreşten aldığımda hiçbirşeyi yoktu, güle oynaya geldik yanına, hep sana yapıyor bunu' dedi. Haklı biliyorum ama tüm çocuklar öyle değilmi ki, hepsi annelerine nazlanmazlar mı?
      biraz sakinleştirmek için, yemekten sonra oyuncak süpürgesine pil almaya gideceğimizin ve bozuk scoter ını tamir ettireceğimizin sözünü vermek zorunda kaldım, biraz avundu ama yine vızladı durdu. Hafta sonundan buyana burnu akmaya başladı, hapşurukta cabası...belli oldu yine grip yollu hanım. Eve giderken eczaneden petitus aldık, sabah akşam veririz diye, tabi banada aferin tablet, çünkü bende grip yolluyum ve dün tüm gün boyunca, limon bal karışımı yapıp içtim.
     Anneannesi aradı yolda, bize ve kuzuya yemek yapmış, ona uğrayıp aldık. Hasta haliyle kalkıp bize yemek pişirmiş, Allah razı olsun, binlerce tşk etsem az gelir, Allahım sağlık versin, huzur versin anacığıma.
     Bu arada şohbenimiz arızalanmış yine, tamirciyi aradık, her yıl bu zamanlar arızalanır zaten. Gerçi heryıl şohben yada kombinin bakımdan geçmesi gerekliliğini, ancak bozulunca hatırlıyoruz. Neyse geldi yaptı tamirci. Hafta sonu kuzu ile banyoda kalakalmıştık soğukta...ısıtıcıyla su ısıtıp kova ve maşrapa ile yıkanmıştık mecburen eski usül...
     Yemek yenir yenmez hazırlanıp çıktık söz verdiğimiz üzere. Oyuncakçıda epeyce oyalandı kuzum, scoter ı tamir olamıyormuş, parçası eksikmiş, bekliycez bakalım, pilleri aldık...Pepe ve diğerlerinin oyuncak bebekleri gelmiş bizim oyuncak dükkanına, sordum hemen ne kadar diye; 35TL. demez mi? Ama dedim, ikisini 50TL.ye almış arkadaşlar...onlara gelişi pahalıymış...almadım tabiki, zaten kuzu da ilgilenmedi bebeklerle çok şaşırdım...Aferin kuzuma :)))
     Bozuk scoter ile yollarda sörf yaparak döndük eve..bizde kuzu da hava almış olduk. Hanfendinin morali düzelmiş oldu böylece, eve gelince oyun, şarkı türkü kıyamet gitt, hatta videosunu çektim şarkı söylerken :)
Not: Çektiğim fotolarını görmek istedi, baktı ve 'anne benim saçlarım kahvelengili ama burda sarı bigi olmuş' deyiverdi :)))

Hiç yorum yok: